dijous, 17 de novembre del 2011

MOLINETS DE FULL AMB CABELL D'ÀNGEL


Són realment fàcils, és un postre d'emergència (com va ser el meu cas ) o unes pastes per quan ens venen convidats a prendre cafè, etc...amb pocs ingredients i poca elaboració, però vistosos.


Jo les vaig fer fa dos diumenges , quan va venir la meva cunyada petita ( .....petita però que em treu un pam d'alçada!!!!) i que aviat s'en va a viure fora d'Andorra.....s'en va a Brasil!!!!!
Vull que sàpiga que l'estimem molt i que cada vegada que faci aquests molinets m'enrecordaré d'ella; i també espero que desde el Brasil segueixi consultant la meva pàgina web.

Ingredients:





1 làmina de pasta de full quadrada
cabell d'angel
ametlla picada
ou batut per pintar


Elaboració:

Estirem la pasta de full i la tallem a quadradets de aprox 8 cm de costat. a mi m'en van sortir 9.
Tallem a tots els quadrats una línia que no arribi al centre, desde els 4 extrems.
Posem una cullerada de cabell d'angel just al centre de cada quadadet i comencem a portar les puntes fins al mig (sobre el cabell d'angel ) de manera alterna, per aconseguir l'efecte molinet.



Pintem els molinets amb ou batut i posem al centre uns trosets d'ametlla picada



(això ens guarneix els molinets alhora que dissimula la unió dels estrems just al mig dels molinets.)

Ara els posarem al forn, preescalfat a 180º i esperarem fins que es dorin i quedin així de bonics.




I ja ens els podem menjar!!!



Espero que us agradin.....BON PROFIT!!!!!!