dimecres, 24 d’octubre del 2012

APERITIU DE TRUITA AMB PERNIL I FORMATGE


Ja sabeu tots que m'agraden molt els aperitius en general. M'agrada fer coses originals i bones, que s'allunyin de les típiques patates i olives.....
En aquesta ocasió vaig fer dos aperitius senzills però vistosos.
De fet, gairebe em fa vergonya posar el primer ja que es extremadament fàcil i potser pensareu que no valia la pena fer tant d'enrenou. El que he pensat és que us el ensenyaré per que de vegades no es la complicació de la recepta sino el fet de pensar en fer aquestes conbinacions tan resultones....i és veritat que cada vegada més busquem coses que no ens compliquin la vida.
Aquesta recepta no ens la complica gens!!!!!




Veieu per on va la cosa , oi????

Aqui teniu una vista general de la taula per que veieu que realment fa molta patxoca ....


 Passem a veure els ingredients:

6 ous
sal
6 llenques de pernil dolç
6 llenques de formatge
(jo vaig comprar un paquet per fer biquinis i em va anar pro bé)



La cosa no te massa ciència... batrem els ous com per fer una truita, i els posarem a la plata del forn amb paper vegetal.


Ho posarem al forn a 180 º i ho deixarem fins que es vegi cuallat i dorat. Realment no vaig mirar el temps...



Quan s'arrefredi suficienment per no cremarnos, pero que encara sigui calent, posarem el pernil sobre la "truita" i a sobre el formatge, i ho enrrotllarem rapidament tipus braç de gitano. Ho fem amb calent per fondre una mica el formatge.....Uhmmmmm!


Un cop enrrotllat anirem clavant escuradents , a la mida que vulgem de gruix dels rotllets, això ens facilitarà que es mantingui la forma quan els tallen i també ens dóna facilitat per agafarlos després alhora de menjar.



Ja els podem disposar a la safata on els vulguem servir. Si s'arrefreden, abans de servir se li pot dónar un cop de microones, poc, només per escalfar lleugerament, que si ens passem es resseca la truita i s'escampa el formatge....


Mireu quina bona pinta té el conjunt. A las propera entrada us posaré l'altre aperitiu que no són més que uns caramels salats de full....Tot plegat resulta molt bè, original i fa força patxoca...si o no????



BON PROFIT!!!!