dimarts, 14 d’octubre del 2008

INICIO EL MEU CAMÍ

El meu nom és M.Àngels, sóc infermera de professió i cuinera de vocació.
Estic casada amb una persona encantadora, en Jordi, i tinc tres fills que són la meva passió, el Marc, la Cristina i el Pau.Visc en un entorn de "postal", en una petita urbanització d'un petit poble a la muntanya, en un petit país (com diu en Lluís Llach en una de les seves cançons): Andorra.

Inicio aquest camí amb la intenció de compartir amb la gent que m'envolta ,amics i familiars,la meva més gran afició que és la cuina.Amb ells ja he compartit el plaer d'estar junts a taula i ara vull deixar aquí, als ulls de tothom les receptes d'aquells plats que més ens han agradat i tenir així un recull per poder-les compartir també.
Així doncs aquest serà el nostre punt de trobada.Benvinguts a tots a la meva cuina : la cuina dels angels.