divendres, 20 de maig del 2011

AMANIDA DE REMENAT DE GAMBES, ALLS TENDRES I XIPIRONS SALTEJATS

De vegades, si tinc clar que el plat que vaig a fer serà per penjar al blog, faig les fotos des de l'inici, amb el ingredients i el pas a pas.

De vegades, em sembla que són plats tant simples que no els posaré al blog i per tant no faig fotos del procés.... i de sobte quan tinc el plat acabat penso : "jolines, que xulo ha quedat....però si és un plat complet, pràctic i bò....llavors per que no penjar-lo?

En aquests casos només tinc les fotos del final, però amb tot i això crec que n'hi ha prou per transmetre l'essencia del plat.
Aquest és un 'aquests casos.



Va començar éssent un plat d'un sopar ràpid, dins del menú de la dieta, que pretenia ser també un plat únic.
Ens va agradar molt i la presentació visual ens va convèncer...així que vaig decidir penjar-lo.


Ingredients:

1 paquet de xipirons nets
1 paquet de remenat de alls tendres i gambetes
enciam tallat per amanida
tomàquets xerry per ornamentar
all i julivert picat
sal , oli i vinagre per la vinagreta.


Preparació:

Primer de tot saltejarem en una paella els xipirons amb una mica d'oli i all i julivert picat. Mentrestsnt en una altre paella saltejarem el remenat (segons les instruccions del paquet) amb una mica més de oli.
Mentre es van saltejant les dues paelles, posarem l'amanida en un plat per fer un llit, i a part farem una vinegreta al gust (si utilitzem vinagre de mòdena quedarà bastant més bona).

Un cop tenim tot a punt només caldrà muntar el plat:



Per sobre de l'enciam repartirem amb una mica de gràcia el remenat i després els xipirons. Ornamentarem amb uns tomaquets xerry i finalment regarem amb la vinagreta.

No us sembla que el resultat és excel.lent per la simplicitat del plat????
Doncs vinga... a provar-ho!!!

Bon profit!!!