dimarts, 17 d’abril del 2012

PEBROTS DEL PIQUILLO SALTEJATS AMB GAMBES


Es un entrant molt senzillet, pero és molt bò.
La foto final no va ser molt afortunada, però altres vegades l'he emplatat diferent i de veritat que també queda vistós presentat amb una mica de gràcia.
Aquest plat el vaig veure en un llibre de l'Arguiñano i de seguida em va copsar, ja que m'encanten els pebrots del piquillo estiguin com estiguin cuinats.


Ingredients:

Pebrots del piquillo
gambes pelades 
all picat 
oli d'oliva



Preparació:

Primer de tot sofregirem una mica l'all, però que no quedi ros sino transparent. Hi afegirem les gambes i les farem cambiar de color. No s'han de fer molt, ja que sino quedarien seques.
Les reservarem calentes.

En la mateixa paella sofregim una mica més de all, igual que abans , només que sigui transparent. Hi afegim els pebrots a foc una mica fort, perque agafin el gust de l'all i perdin una mica l'aigua de la conserva.


Ara ja podem muntar el plat, si teniu una mica més de gràcia que jo , us pot quedar un entrant molt lluit i  "glamurós".
Queda força bé el toc verd de una herbeta aromàtica, en el meu cas julivert.



Bon profit!!!!!!!!!!!



2 comentaris:

Pili ha dit...

Ei, aquest és un dels meus plats preferits, a casa ja fa molts anys que els fem i ens encanten. Jo també el vaig veure en el llibre de l'ARguiñano fa molts anys (encara erem a Cordoba)

M.Àngels ha dit...

Efectivament, Pili, tu m'el vas recomenar i ràpidament vaig buscar la recepta al meu llibre de l'Arguiñano i no ens va decepconar gens. Desde llavors el faig amb frequencia!!!