dilluns, 18 de març del 2013

AMANIDA DE FORMATGE DE CABRA


Bé, despres de uns mesos de no publicar res, en que he estat molt atrafegada engegant un altre projecte  que m'ha tingut bastant hipotecada, m'agradaria tornar a agafar el ritme de publicacions de les meves receptes.
En tinc algunes de retrassades, ja que no he publicat, pero menjar us asseguro que mengem cada dia!!!!!

Voldria començar amb aquesta recepta , que més que una recepta , és una idea de presentació de una amanida sobradament coneguda per tots....l'amanida de formatge de cabra.




Els ingredients:

Mesclum de amanides
vinagreta al gust
fruits secs (panses, anous,etc...)
llesquetes de pa de baguet
un rulo de formatge de cabra petit
sucre



La preparacio

Primer de tot tallarem el rulo de formatge de cabra a rodanxes de aprox. 1 cm.




Despres torrarem les llesquetes de pa


Posarem les rodanxes de formatge al damunt del pa i hi posarem una mica de sucre que cremarem amb el soplet per aconseguir una crosta .Si no tenim soplet es pot fer amb el gratinador del forn, anant amb molt de compte, que el sucre es crema de seguida....


Ara ve la idea de presentació que a mi em va agradar tant, i es tracta de amanir el mesclum amb la vinagreta i posarlo dins uns vas de "chiquito", així queda una amanida no excessivament gran i més original. Hi posarem al damunt unes panses i unes anous( o altres fruits secs gust)


Finalment ho coronarem amb la llesqueta de formatge de cabra....No em digueu que no queda bonic!!!



Aquesta idea va molt be si a mes de l'amanida hi ha altres plats com a entrants o aperitiu, ja que així no  arribem a la resta dels plats tant tips.


El dia que jo les vaig fer, vaig fer-les part de l'aperitiu juntament amb una amanida de canonges ,roquefort i peres amb la mateixa presentació.

Com sempre...BON PROFIT!!!!