divendres, 16 de gener del 2009

BROWNIE AMB NOUS AL MICROONES

Als nens, i no tant nens , ens agrada la xocolata. Un bon brownie sempre bé de gust, per esmorzar, berenar o picar amb el cafè.

Si tenim pressa i no dóna temps de coure'l al forn, aquesta és una bona opció.Queda sorprenent bò ,i és tant ràpid.....


Ingredients:
3 ous
125gr de sucre
3 cull. de llet
125 gr de xocolata
125 gr mantega
1/2 sobre de llevat
80 gr de farina
50 gr de anous

Preparació:
Fondre la xocolata amb la mantega al microones,amb cura, de minut en minut, i barrejant bé.
Apart, batre els 3 ous amb el sucre, afegir la llet i el llevat. Afegir ara la barreja de xocolata i mantega que no estigui molt calenta, barrejar.Afegir ara la farina i tornar a barrejar.Al final afegir les nous.
Posar la mescla en un motllo untat de mantega i enfarinat.Si és de silicona no li cal.
Coure 5 min al microones, a potencia màxima ( en un micro de 800 w , si la potencia es diferent, cal adaptar el temps).El més important per que quedi bé és deixar-lo reposar 5 min dins del micro.
Desmotllar quan sigui tebi i ornamentar quan ja siguin fred.
Probeu-lo perquè realment sorprèn.




Si heu de anar a una trobada amb amics o familiars i us toca portar el postre (que és al que em passa a mi sovint)penso que la seguent manera de presentar es més practica i vistosa...


La única diferència és que ho he fet amb un motllo quadrat , l'he tallat a quadrets petits , els he cobert amb una mica de xocolata fosa mb crema de llet (ganaché de xocolata) i guarnit amb una nou al damunt.


BON PROFIT!!!!



2 comentaris:

raquel ha dit...

hola, sóc una companya de feina de la teva cosina pilar.
he fet el brownie i he quedat meravellada de com m'ha quedat (tenint en compte les meves escasses habilitats culinàries...).
aprofito per fer-te una consulta:
a mi m'agrada molt la xocolata negra, per tant, per aconseguir més gust a xocolata, podria substituir la llet per aigua?
ja em diràs, moltes gràcies per les teves receptes tan bones!
raquel

M.Àngels ha dit...

perdona contestar-te tan tard, jo crec que no hi ha d'haver cap problema en substituir la llet per l'aigua, de totes maneres no se si en tant poca quantitat es notaria gran diferencia...si ho proves ja em diras que tal!