dimecres, 14 d’abril del 2010

MONA BROWNIE DE PASQUA

Com que el pa de pessics no és el que més ens agrada, aquest any vaig voler fer un pastís que a casa ens agradés i disfressar-lo de mona, amb els pollets, els ous i les plomes. Vaig pensar que ens el mejariem més agust, i realment va fer "el pego".

Vaig triar un Brownie ja que a casa ens agrada força, però vaig voler donar-li un toc diferent per afegir un xix d'emoció i el vaig barrejar amb pastís de formatge, ja que també ens agrada molt a casa.


La idea no va ser meva, la vaig treure d'aquest blog ( afegint les meves variacions)

http://larsvontrier.blogspot.com/2007/09/brownies-con-queso.html


Així és com em va quedar el meu, que com veureu vaig deixar una mica més cruet, a cavall entre un brownie i un coulant, per que quedés més amorós.....Ens va agradar molt.




Ingredients pel pastís de formatge:


200 gr de formatgre crema (tipus philadelphia)
30 gr de sucre
4 ml de vainilla líquida
1 ou
60 gr de crema de llet
10 gr de farina.


Primerament barrajarem el formatge amb el sucre. Quan ho veiem cremós, afegim la vainilla i l'ou, sense batre massa.

Ara afegirem la crema de llet barrejant amb cura i la farina tamizada. Ho barrejarem amb suaument, i només fins que no hi veiem grumolls.

Reservar.




Ingredients pel brownie:


100 gr de mantega
150 gr de xocolata negra, minim del 70 %
3 ous
100 gr de sucre
4 ml d'extracte de vainilla
75 gr de farina
un pessic de sal




Desfarem la xocolata amb la mantega al microones. Quan la mantega estigui fosa, retirem el bol del microones i remenarem per que amb la metixa escalfor es desfaci la xocolata, i fins que quedi homogeni.Reservar.


En un altre bol batrem els ous amb el sucre, la vainilla i la sal, fins que quedi blanquinós i com escumós. Afegim la barreja de xocolata ja freda.Afegim la farina tamizada, i remenarem amb una espàtula amb suavitat.


Abocarem la barreja en un motllo que previament haurem untat de mantega i enfarinat. A sobre de la massa de xocolata hi abocarem de seguida la massa de formatge.


El posarem al forn preescalfat, a 180 º (si es de aire, si no a 200º) aprox. uns 20 min. o més segons gustos.
Jo el vaig deixar 20min i el vaig treure deseguida per que quedés una mica cruet com heu vist a la foto del tall.
Estava francament bò, però no és que destaqui molt el formatge , pot ser que quan el torni a fer dobli la quantitat de pastís de formatge.




Bon profit!!!!!