dilluns, 10 d’octubre del 2011

CROISANTS DE SOBRASADA I FORMATGE FRESC

Segueixo amb el tema dels aperitius, ja sabeu que m'agraden molt.
Aquests croisants varem quedar realment bons, malgrat que l'aspecte no és el que m'esperava.....
M'explico: la meva idea era la de uns croisanets petits , i per això vaig comprar una bossa de minicroisanets congelats de la Sirena. Els vaig treure la nit abans del congelador per deixar-los fermentar ja que eren realment petits ....i l'endemà s'havien transformat en croisants gegants!!!
No em puc creure que fermentessin tant!!



De manera que el que vaig fer és tallar-los per la meitat i farcir-los.
Ens van agradar molt igualment, ja que la combinació del formatge fresc amb la sobrasada és molt bona, i per la propera vegada l'unica cosa que cambiaré serà la mida dels croisants per que penso que han de quedar mes bonics, però la resta ho faré igual.

Ingredients:

1 bossa de croisanets petits (si són congelats deixeu-los descongelar només unes 2 hores)
1 tarrina de sobrassada (la meva era ibèrica)
1 tarrina de formatge fresc tipus "burgos"( jo dos per que eren de les petites)



Preparació:

Primer deixarem descongelar i fermentar els croisants ( insisteixo en que poca estona, per que siguin realment minis). Els courem al forn segons les recomanacions de l'envàs.



Ara els tallarem per la meitat i posaren un tall de formatge fresc i a sobre una cullerada de sobrassada.



Posarem la tapa del croisant i els posarem uns minuts al forn per que es fongui una mica la sobrasada...



Els coloquen en una plata bonica i ja els podem servir.


I....a menjar!
BON PROFIT!!!

1 comentari:

National Insurance Moderator ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.