dilluns, 11 de juny del 2012

ARROS AMB POP

Quin arròs més bò!!!!
De fet, els arrossos a  casa tenen èxit, ens agraden a tots, i el pop també, fins i tot als nens.
És per això que quan la Leonor va serntir que en parlava amb la Aurora em va dir : si t'agrada l'arròs i t'agrada el pop t'en diré una recepta que et lleparàs els dits!
La meva resposta va ser: canta, canta que m'ho apunto.
Si en tenia de raó la Leonor!!!!!





La pega és que no em va donar quantitats, i ho vaig fer a ull segons el que em va explicar.Us diré el que vaig posar per una paella que vaig fer per a 8 persones.

Ingredients:

1 pop de 2 Kg aprox. (jo el vaig coure amb la fussion cook)
800 gr d'arròs
2'5 l de fumet de peix
1/2 pebrot vermell
1 pebrot verd italià
2 pastanagues (no surten a la foto)
1 ceba (mitjana)
3 tomàquets de branca
3 alls pelats.
2 fulles de llorer
oli, sal i pebre.




Preparació:

Primer de tot prepararem les verdures  netes, pelades i picades petites(excepte els tomàquets). Jo ho vaig fer amb la Thermomix, crec que van ser com uns 10 segons a vel 5.



Posem oli en una paella per sofregir les verdures, i quan sigui calent les hi afegim. Mentre sofregeixen pelarem i triturarem els tomàquets i els hi afegirem quan les verdures ja siguin tobes. 



 Posarem sal i pebre, les 2 fulles de llorer i ho deixarem coure fins que el tomàquet sigui fet.




Mentretant escalfarem fins al punt d'ebullició el fumet de peix.
Afegirem el pop cuit i tallat a trossos a la paella amb el sofregit. Donarem unes voltes per integrar el sabor.


Ara afegim a la paella l'arròs i després de barrejar-lo bé amb el sofregit i el pop...

hi abocarem el fumet calent. Esperarem que comenci  a bullir i ho posarem al forn 180 º durant 15 min.
Seguidament el treiem del forn i el deixem reposar 5 min. i ja el podem servir.
No tinc foto de quan surt del forn, però us puc assegurar que la pinta és espectacular!


Aqui podeu veure quan ja havia començat a servir....


I aquí una ració ben presentada.
També us puc dir que aquesta és una ració petita que vaig presentar així per fer una foto bonica, però els plats dels comensals eren més plens, i no va sobrar gens d'arròs!!!!!

Quan això passa no se mai si es que havia tallat just o bé que era tan bò que hem menjat massa.....en tot cas, crec que ningú no es va quedar amb gana, i que si n'hagués fet fet més hagués estat perillos per la nostra línia!!!!!


Bé, proveu-lo, ja veureu com no us enganyo.
Només dir-vos que com tots els arrossos, cadascú pot modificar la quantitat de verdures , de pop, i fins i tot de fumestió de gustos no hi ha res escrit.
BON PROFIT!!!

4 comentaris:

No tot són postres ha dit...

No ets la primera que em tempta amb un arròs amb pop. Hauré d'animar-me a tastar-lo perquè té una pinta magnífica.
PTNTS
Dolça

M.Àngels ha dit...

Prova'l, de veritat, a nosaltres ens va encantar, fins i tot als nens!!!

Elena ha dit...

Uf ,tiene una pinta extraordinaria ,me lo apunto y ya te dire,besitos para todos.

1 ha dit...

He hagut d'afegir caldo i una estona mes al forn, pero molt bo