diumenge, 1 de setembre del 2013

SANGRIA DE LAMBRUSCO

Per acompanyar un bon menjar sempre cal un bon vinet......pero de vegades, també ve de gust alguna altra cosa, potent i refrescant alhora....




En aquest cas nosaltres hem triat aquesta sangria de lambrusco, que ens agrada tant per acompanyar les pizzes dels divendres, com per un soparet mes festiu, inclus com aperitiu.
Nosaltres no la fem massa carregada, volem disfrutar del principi al final.


Ingredients

1 ampolla de vi de lambrusco (rosat o negre) ben fresquet
1 xupito de conyac (si pot ser del bo....)
1 xupito de cointreau
1 xupito de rom
1 vas de tallat de refresc tipus sprite o seven-up (no surt a la foto)
1/2 vas de tallat de sirop de sucre o be sucre al gust.
força gel
pell de llimona per adornar



Quan dic que no la fem molt carregada és per que utilitzem com a mesura aquest xupito que es més petit que els habituals...no se exactament de on el vaig treure, pero nomes m'en queda un i el guardo com si fos or, ja que es la mesura, per nosaltres ideal, per la sangria, el gin tonic, etc...Crec que hi caben 20 ml.


Elaboració
Només cal posar els ingredients dins de la gerra en el seguent ordre:
primer els licors, despres el vi, el refresc i finalment el sirop o el sucre , remenar una mica i afegir el gel.
Esperarem uns minuts abans de servir, per donar temps a que es refresqui ben be amb el gel.

Consell: el sirop o sucre jo no el poso de cop, sino que  el vaig afegint mica en mica i vaig tastant per aconseguir el punt perfecte!!!



i ja ens podem sevir una copeta...UMMMMMM!!!

SALUT!!!!